30.5. 2011

Viime vuosina puutarhahoidosta on tullut kasvava trendi, eikä suosiolle näy loppua. GARDENAn uudistetun kastelun suunnitteluohjelman ansiosta omakotiasujan on nyt entistä helpompi suunnitella ja luonnostella puutarhansa.

GARDENAn MY GARDEN™ -sovellus on verkossa toimiva kastelun ja puutarhan suunnitteluohjelma. Ohjelmaa voidaan käyttää puutarhan yleiseen suunnitteluun, ja lisäksi se mahdollistaa ja helpottaa oman puutarhan GARDENA-sadettimia käyttävän kastelujärjestelmän yksilöityä suunnittelemista.

Innovatiivisena ja eteenpäin pyrkivänä yrityksenä GARDENA esitteli kastelun suunnitteluohjelman jo useita vuosia sitten. Kyseinen sovellus on nyt uusittu kokonaan: ulkoasu on uusi, ja mielenkiintoiset ominaisuudet parantavat sovelluksen käyttämistä.

Piirrä unelmiesi puutarha

MY GARDEN™ -sovellusta voidaan käyttää myös yleisenä suunnittelutyökaluna, joka antaa käyttäjälle mahdollisuuden olla oman puutarhansa arkkitehti ja piirtää unelmiensa puutarhan. Ohjelmaan syötetään tontin mitat ja lisätään sen jälkeen kohteet, kuten talo, autotalli, polut ja kukkapenkit. Suunnittelun tuloksena syntyy ostoslista, joka sisältää kastelujärjestelmää varten suositeltavat, erityistarpeiden mukaan räätälöidyt tuotteet.

Yksi MY GARDEN™ -sovelluksen tavoitteista on ollut kehittää helppokäyttöinen työkalu, joka auttaa puutarhanomistajaa kastelujärjestelmän suunnittelussa. Monevat pitävät suunnittelutyöta monimutkaisena ja luulevat sen vaativan paljon yksityiskohtaisia tietoja tuotteista. MY GARDEN™ tekee työstä kuitenkin suhteellisen yksinkertaista. Käyttäjän on vain luonnosteltava puutarhansa, jonka jälkeen sovellus sijoittaa GARDENA-sadettimet sinne automaattisesti.

70 miljoonaa eurooppalaista, joilla on puutarha hoidettavanaan, käyttävät verkkoa joka päivä. MY GARDEN™ -sovelluksen tarkoituksena on helpottaa heidän elämäänsä.

Uusi MY GARDEN™ on maksuton verkkosovellus, joka ilmestyy GARDENA-sivustolle (www.gardena.com) 30.5.2011.

URL: www.gardena.com/fi/mygarden