30-05- 2011

Havetrenden har været i stadig vækst de seneste år, og det ser ud til, at den er kommet for at blive. Med det nye og forbedrede planlægningsværktøj til kunstvanding fra GARDENA bliver det endnu lettere for haveejere at planlægge og udforme deres haver.

GARDENA lancerer nu MY GARDEN™, som er et onlineværktøj til planlægning af sprinkler- og haveudformning. Ud over planlægning af et generelt havelayout kan brugerne uden videre udforme et sprinklersystem, der er unikt for deres egen have, med GARDENA Sprinklersystem.

GARDENA er et innovativt og progressivt firma og lancerede allerede sprinklerplanlæggeren for flere år siden. Programmet er nu blevet omarbejdet fuldstændigt med et nyt design og fascinerende funktioner, som byder brugerne på en endnu bedre oplevelse.

Tegn din drømmehave

MY GARDEN™ kan også bruges som generelt planlægningsværktøj, hvor brugerne kan blive deres egen havearkitekt og tegne deres drømmehave. Man skal bare indtaste grundens mål og derefter tilføje specifikke elementer som f.eks. hus, garage, gange og blomsterbede. Resultatet af planlægningen er en indkøbsliste over anbefalede produkter til sprinklersystemet, som er tilpasset efter de specifikke behov.

- "En af målsætningerne med MY GARDEN™ har været at skabe et "brugervenligt værktøj", som vil gøre det lettere for haveejere at planlægge deres sprinklersystemer. Vi ved, at mange haveejere betragter dette som meget kompliceret og oplever, at man skal have omfattende detailkendskab til produkterne – men med MY GARDEN™ er det ganske enkelt. De behøver bare at tegne deres have, hvorefter GARDENA-sprinklerne placeres automatisk", forklarer Bruno Häussler, som er Global Product Manager hos GARDENA.

"70 millioner europæere, som har haver at passe, er online hver eneste dag. Vi håber, at MY GARDEN™ vil gøre deres dagligdag lidt lettere", fortsætter Claudia Friedrich, som er Marketing Communication Manager hos GARDENA.

Det nye MY GARDEN™ er en gratis onlineapplikation, som bliver tilgængelig på GARDENA-webstederne (www.gardena.com) pr. 30. maj.

URL: www.gardena.com/dk/mygarden

Få inspirerende havetips! Tilmeld dig det månedlige digitale nyhedsbrev fra GARDENA.