9/05/ 2012

Zaventem, 1 september 2011. GARDENA zorgt elk jaar opnieuw voor innoverende concepten met technische vooruitgang gebaseerd op recente ontwikkelingen. In 2012 legt GARDENA de lat nog iets hoger: de nieuwigheden 2012 bieden de tuinliefhebbers een zorgeloos tuinonderhoud! Zoals jullie reeds weten, werd GARDENA in 2007 overgenomen door de Zweedse firma Husqvarna. Zo bundelen de ingenieurs van beide firma’s hun kennis op zoek naar innoverende nieuwigheden die de markt gaan veroveren!

Eerst en vooral, lanceert GARDENA de robotmaaier R40Li : maai nooit meer zelf uw gazon! De robotmaaier heeft alles wat een tuinliefhebber moet hebben: volledig zelfstandig maaien, met een Lithium-Ion batterij en zeer eenvoudig te installeren en in te stellen. Alles waar u en uw gazon van dromen!
GARDENA is gekend voor zijn slimme en innoverende tuinoplossingen. Dit jaar breidt GARDENA zijn tuingereedschap uit met een volledig nieuw assortiment aan spades, schoppen en vorken: het GARDENA TerralineTM gereedschap assortiment.
Daarnaast brengt GARDENA eveneens orde in uw tuin dankzij zijn 2 nieuwe bladblazers: één op accu en een elektrische bladblazer- en zuiger. Verwijder snel en eenvoudig alle bladeren en resten uit uw tuin.

GARDENA is dé expert in water en werd in 1961 bekend door zijn Original GARDENA System, ondertussen een klassieker in elke tuin ! In 2012, breidt GARDENA dit assortiment uit met een innoverende watermeter. Deze nieuwe GARDENA watermeter is een must voor elke tuinliefhebber : hij meet precies de hoeveelheid water die uit de broes, kraan of sproeier komt. Gewoon geniaal !
Benieuwd ? Ontdek snel al onze nieuwigheden voor een spetterend 2012 !